CITEȘTI

Promovare online sau la ce folosesc retelele socia...

Promovare online sau la ce folosesc retelele sociale

Distribuie articolul:
Share

Reţelele sociale sunt la modă acum. Toată lumea are un cont pe Facebook sau „ciripeşte” pe Twitter. Dacă eşti la început, acestea pot părea copleşitoare. Dedică-le puţin timp şi ai să vezi că sunt nişte unelte foarte folositoare pentru promovarea online a brandului tău.

Facebook – „cartea cu feţe” a fost creată de către Mark Zuckerberg în scopul de a aduna persoane apropiate sau necunoscute, devenind în timp una dintre cele mai răspândite reţele sociale din lume. În acest moment, este printre primele 10 cele mai vizitate site-uri de pe Internet. (sursa: wikipedia.org)

Odată creat, un cont pe Facebook îţi oferă multe posibilităţi: profilul de Facebook, care este pagina ta personală; pagina de Facebook, care este o pagină special dedicată brandului şi fanilor tăi, şi multe alte unelte ce aşteapă să fie folosite.

Dacă ai deja un profil pe Facebook şi abia ai creat şi o pagină  pentru mica ta afacere, e cazul să foloseşti prima opţiune la îndemână: sugereaz-o prietenilor tăi (opţiunea poate fi găsită în partea stângă a meniului paginii).

Nu uita să completezi profilul paginii cu o adresă de e-mail la care poţi fi contactat/ă  şi eventual un număr de telefon (nu telefonul de acasă 🙂 ).

Pentru a dinamiza şi diversifica pagina ta de Facebook, e preferabil să postezi  şi lucruri diferite, noi,  nu doar aceleaşi poze şi materiale pe care clienţii tăi le pot găsi pe blogul sau magazinul tău. Poţi prezenta imagini cu munca ta în desfăşurare, poze cu atelierul tău sau alte lucuri care îţi plac şi reprezintă munca ta şi pe tine.  Nu uita însă faptul că fotografiile, făra nici o explicaţie sau descriere, nu comunică întotdeauna totul. Cuvintele sunt importante chiar şi în era comunicării vizuale.

Din timp în timp, ar fi bine să rescrii din materialele/articolele consistente. În felul acesta, noii fani vor avea  acces direct la materiale mai vechi, pe care nu le pot găsi atât de uşor în puzderia de informaţii de pe pagina ta, în timp ce fanii vechi vor avea parte de  o abordare fresh a unor subiecte mai vechi, dar atât de importante.

Să trecem acum la Twitter – acest SMS al Internetului.  Pe scurt, e o reţea socială care permite utilizatorilor scrierea şi transmiterea de mesaje de maxim 140 caractere.  (sursa: wikipedia.org)

Avem deci maxim 140 de caractere. Cuvinte puţine şi posibilitatea de a adăuga linkuri. Mediul este însă foarte dinamic, ajungând să furnizeze informaţii la viteze ameţitoare.

Optează  pentru mesaje simple, dar atrăgătoare, de genul celor care te-ar face să dai click pe linkul respectiv.

Evident, există şi posibilitatea conectării site-ului/magazinului  cu pagina de Facebook şi contul de Twitter, ceea ce te scuteşte de efortul  publicării informaţiei  în mod repetat, în locuri diferite.

Cuvintele cheie sunt „interactionează” şi mai ales „împărtaşeste”!


Comentarii

ARTICOL RECOMANDAT

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Revista Atelierul, Revista Atelierul. Revista Atelierul said: Revista Atelierul Nou – Promovare online sau la ce folosesc retelele sociale . Citeste acum http://tinyurl.com/27xx7ma […]

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share