Handmade gol-goluţ

Distribuie articolul:
Share

Trebuie să mărturisesc că mi-a fost greu să aleg un subiect pentru articolul de săptămâna aceasta. Vroiam ca de data aceasta să discutăm despre ceva mai puţin tangibil şi măsurabil, ceva mai personal şi mai aproape de ceea ce înseamnă handmade.

În marketing există termenul de brand equity care are o importanţă aparte în crearea unui brand. Acest brand equity reprezintă, de fapt, valoarea unei mărci, a unui produs…acel ceva pe care un produs îl oferă  în plus faţă de celelalte aflate pe piaţă.

În handmade, acest brand equity vine de la sine. Bineînţeles, este nevoie de timp pentru a-l înrădăcina, a-l fundamenta şi maturiza, dar el este acolo.

Această valoare, atât de unică şi deosebită, este sufletul produselor handmade. Clienţii noştri aleg să cumpere handmade pentru că au ocazia să poarte sau să ofere cadou ceva unic, născut din dorinţele şi visele creatorilor, cu un concept aparte şi creat cu suflet şi sinceritate.

Am descoperit că prin ceea ce creăm ne decoperim pe noi, ne cunoaştem mai bine, iar cei care aleg să ne sprijine, luând o bucăţică din noi, sunt cei care se regăsesc şi ei in creaţiile noastre.

Odată ce am descoperit că ne place să creăm, să spunem poveşti de iubire, fantezie sau haioase printr-o brăţară, un colier, o broşă-ursuleţ sau o colecţie întreagă, este şi păcat să nu fructificăm aceste valori.

Marile corporaţii muncesc din greu ani de zile pentru a crea această valoare, brand equity-ul pentru mărcile sale, iar noi le avem la dispoziţia noastră, trebuie doar să le prezentăm, consistent şi coerent.

Crearea de produse handmade ne oferă o libertate aparte – putem crea orice ne imaginăm, putem combina materiale pe care mulţi nu îndrăznesc să le apropie sau care sunt uitate undeva în trecutul nostru, avem puterea de a porni trenduri.  Avem ocazia ca dimineaţa să ieşim în parc, să observăm florile, să cunoaştem oameni talentaţi, să mâncăm la ce oră vrem noi la prânz şi putem împărtăşi aceste mici plăceri cu clienţii şi cititorii noştrii. Astfel, pot să afirm că handmade-ul nu este o profesie ci un drum, o aventură,  un stil de viaţă.

Handmade înseamnă respect, iubire, dedicare, solidaritate, recunoştinţă, libertate.

Comentarii

ARTICOL RECOMANDAT

  1. Adriana

    30 iulie

    De foarte mare ajutor articolul.E foarte imortant sa-ti pui in valoare creatia si sa-i faci pe cei din jur sa vada prin ochii tai obiectul creat.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share