Școala de toamnă Atelierul

Distribuie articolul:
Share

Anul acesta demarăm prima Școală de toamnă Atelierul, în care vei putea învăţa tot ce ţine de cum să îţi porneşti o afacere în domeniul produselor de autor şi handmade. Timp de 5 zile, între 7-11 septembrie, de la orele 19.00 la 21.00, te aşteptăm la sediul Creative Arts (Str. Olari, nr. 25, Bucureşti) pentru a participa la cursurile susţinute de Mihaela Ion şi Teodora Vlădescu, iniţiatoarele proiectelor Asociatiei Atelierul de Creaţie: Revista Atelierul, Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs, Meet the designers, Events@Revista Atelierul.

scoala de toamna

În cadrul acestei Școli de toamnă Atelierul vom pune accentul atât pe partea creativă, cât şi pe cea antreprenorială, şi vei primi informaţii despre:

  • cum să-ți descoperi inspirația și stilul personal, de la concept la colecție;
  • creativitate versus plagiat, reproducere şi recontextualizare;
  • designul de produs, între hobby și afacere;
  • cum să-ți creezi un brand;
  • tehnici de promovare a produselor de autor;
  • business modeling: cheltuieli vs profit; branding și rebranding, customer care.

Cursul costă 220 RON, iar la final promitem să te susţinem dacă ideea ta se potriveşte profilului www.revista-atelierul.ro

 De reţinut:

  • pentru a-ţi rezerva şi păstra locul la Scoala de Toamnă, trebuie să realizezi plata 100% sau 50% anticipat;
  • noi suntem ONG, nu punem niciun fel de TVA pe factură, cursul va costa la final tot 220 lei;
  • ţinem la punctualitate, originalitatea ideilor şi la discuţiile libere;

Detalii traineri:

Mihaela Ion

Cu un doctorat în istorie şi masterate în domeniul istoriei artei & teoriei şi practicii imaginii, Mihaela Ion se ocupă de organizarea evenimentelor în cadrul asociaţiei, de gestionarea echipelor de proiect şi ea se ocupă de partea birocrată a asociaţiei. Din ianuarie 2013 este acreditată CNFPA drept antreprenor în industria creativă, iar din mai 2013, este Manager Societal. În anul 2012 a fost câştigătoarea bursei Gabriela Tudor în domeniul managementului cultural beneficiind de patru săptămâni de vizită de studiu în Londra.

S-a specializat în domeniile educaţiei non-formale şi managementului voluntarilor şi a proiectelor prin participarea constantă la cursurile organizate de Tineret în Acţiune. A participat la numeroase conferinţe din Bucureşti, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Constanţa, Sibiu, Târgovişte, Budapesta (Ungaria), Londra (Marea Britanie) şi Wroclaw (Polonia) şi publică articole ISI, CNCSIS în domeniul artei contemporane şi moderne româneşti.

Teodora Vlădescu

Teodora Vlădescu a absolvit cursurile Universității București, Facultatea de Istorie, secția, Istoria Artei şi ale masteratului Istoria Artei şi Filosofia Culturii. Se ocupă de partea vizuală a Revistei Atelierul, de 6 ani lucrează ca graphic designer şi DPT (colaborează cu Cel.ro, editurile Herald și Act și Politon), şi este partea creativă a asociaţiei Atelierul de Creaţie. A iniţiat proiectele Revista Atelierul, Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs, Artizanul Anului & [email protected]. Din 2011 gestionează organizarea târgului LaBazar din cadrul Festivalului Urban Femei pe Mătăsari.

Pentru a te înscrie trebuie să completezi acest formular:

[vfb id=15]

Mai multe detalii, întrebări şi lămuriri: [email protected]// 0734.52.77. 88 sau 0725.41.87.27

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

  1. […] Sinceră să fiu, nu știu dacă protagoniștii acestei reviste au tot 24 de ore ca și noi. Mi se pare că trișează undeva, fac prea multe lucruri pentru un om normal cu 24 de ore :)) .ONG, proiecte faine, job sau mai bine spus job-uri, evenimente precum „Noaptea Albă a Creatorilor și Designerilor de Produs” și mai nou, Școala de toamnă.  […]

  2. Emilian

    9 august

    Am urmarit tot felul de emisiuni de arta si arhitectura, sau mai era una destinata afacerii.. avea un nume in genul „face toti banii” si mi s-a parut un lucru destul de interesant ca acolo erau foarte multi antreprenori care si-au ridicat o afacere care necesita foarte mult handmade si foarte multa creativitate, lucru care m-a lasat usor surprins placut.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share