CITEȘTI

Grolsch te provoacă să experimentezi realitatea vi...

Grolsch te provoacă să experimentezi realitatea virtuală la tine acasă

Distribuie articolul:
Share

Realitatea poate fi interpretată în foarte multe moduri, iar totul ține de imaginația noastră și de dorința de a explora ceea ce ne înconjoară. Așa cum te-ai obișnuit, Grolsch îți aduce mereu experiențe noi și te provoacă să explorezi arta de lângă tine.

Din această lună, Grolsch lansează în premieră în România două inovații din domeniul realității virtuale. Din ambalajul de doze Grolsch îți vei putea face proprii tăi ochelari de realitate virtuală, cu care îți vei accesa latura creativă. Vei putea încerca experiențele captivante ale clipurilor 360, create pentru prima dată de un brand de bere din România.

Ochelarii realizați din ambalajul de doze Grolsch îți oferă libertatea de a vedea imaginea 360 din toate unghiurile, ca și cum ai fi acolo. În orice moment ai posibilitatea să experimentezi și să vezi ce era în spatele cadrului, în lateral, sus sau jos.

Ne dorim prin fiecare provocare Grolsch să le aducem consumatorilor experiențe și posibilități noi prin care pot experimenta din creativitatea care ne înconjoară. Consumatorii noștri sunt în general primii care adoptă noile tehnologii, drept pentru care vrem să ținem pasul cu cele mai recente inovații, în acest caz fiind vorba de lansarea experiențelor 360, precum și a unui viewer dedicat”, spune Ingrid Viuleț, Brand Manager Grolsch.

Pentru ca experiența să fie completă, pe canalul de YouTube Grolsch, consumatorii pot accesa clipurile 360 ce aduc în prim plan creațiile experimentaliștilor români. Printr-un simplu click, iubitorii de artă urbană se pot bucura de o experiență unică și pot intra direct în sălile de repetiții ale artiștilor sau în atelierele acestora pentru a fi aproape de procesul de creație.

Și dacă nu-ți iese din prima cu asamblarea ochelarilor, pe site-ul Experimentalist.ro te așteaptă un tutorial pregătit să îți dea câteva sfaturi utile pentru confecționarea acestora.

***

Despre Grolsch

Grolsch este un brand premium de origine olandeză. Cu un istoric ce prezintă 400 de ani de experiență, Grolsch folosește și astăzi rețeta și secretele primite moștenire.

Brandul se adresează tinerilor nonconformiști, atrași de arta contemporană și activitățile experimentale.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries, parte din grupul SABMiller plc, este unul dintre cei mai mari producători de bere din România. Mărcile Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Redd’s, Stejar, Pilsner Urquell, St Stefanus și Miller Genuine Draft. SABMiller plc este una dintre cele mai mari companii producătoare de bere din lume, cu participații în societăți producătoare de bere sau acorduri de distribuţie pe 6 continente. Mărcile Grupului includ beri premium internaționale cum ar fi Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro și Pilsner Urquell, dar și o gamă excepţională de mărci locale cu poziții de lider, precum Aguila (Columbia), Castle (Africa de Sud), Miller Lite (SUA), Snow (China), Victor Bitter (Australia) și Tyskie (Polonia). SABMiller plc este, de asemenea, una dintre cele mai mari companii din lume care îmbuteliază produse Coca-Cola. Pentru mai multe informații despre Ursus Breweries și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share