Recenzie – CABAL 03

Distribuie articolul:
Share

Navid Izadi LIVE, Crazy P Soundsystem, Fish Go Deep și Fouchat au fost protagoniștii ultimei părți din trilogia de evenimente Cabal: CABAL 03 \\ 27.08.2016. Evenimentul a avut loc la Grădina Botanică din București, locul perfect pentru crearea echilibrului dintre om, natură, spiritualitate și muzică. Împletindu-se perfect în decor și creativii bucătari urbani de la Rock Star Burger, delicioasa înghețată artizanală de la Gelato Bar și o selecție deja cunoscută de cocktailuri marca mixologiștilor Cabal.

Revista Atelierul - Cabal 03 - dance gif

Ritmurile de funk, soul, disco, hip-hop underground alături de sound-ul modern al muzicii electronice s-au îmbinat perfect cu așteptările publicului în legătură cu Navid Izadi, parte din iubitul echipaj Love Crew. A urmat Crazy P cu a ei atitudine tipic englezească, aducând un val de energie asupra tuturor celor prezenți și inducând o stare de voie bună și dans frenetic din care nu te mai puteai opri, pe un efervescent stil muzical de disco house. Veniți tocmai din Irlanda, duo-ul Fish Go Deep a încheiat seara pe un ritm de deep house irlandez specific lor, menținând atmosfera ,,fizic urbană și natural spirituală” creată de ceilalți participanți ai muzicii electronice underground. Experiența CABAL 03 din Grădina Botanică este completată de Fouchat din partea scenei locale, cu al său house tribal organic.

Pe scurt, a fost o experiență foarte frumoasă, plină de energie pozitvă și voie bună. Oameni mișto, prețuri bune, băuturi și mai bune, atmosferă feerică în armonie cu natura. Totul a fost acompaniat de multe baloane de săpun care pluteau ușooor ușoor în aer, ți se spărgeau de nas, purtate fiind de vântul unei relaxante sâmbete de august.

Această prezentare necesită JavaScript.