Review: Masterclass de Fashion Marketing

Distribuie articolul:
Share

Plecând de la motto-ul ʺFashion as an expression for your inner selfʺ, Asociația tinerilor profesioniști în marketing și comunicare, IAA YP Cluj, a organizat în data de 26 ianuarie 2016 un Masterclass, susținut de Clarence van der Putte, lector al Universității de Științe Aplicate din Amsterdam.

Prin acest Masterclass s-a dorit conectarea specialiștilor în marketing cu pasionații de modă (vânzare, comunicare, promovare).

Fashion Marketing GÇô Cluj_26.01.2016_08

Fashion Marketing GÇô Cluj_26.01.2016_23Pe durata cursului, Clarence van der Putte ne-a introdus în culisele marketing-ului plecând de la termenul CCDVTP – „Creează, Comunică și Transmite Valoare plecând de la o piață țintă la profit”, introdus de Philip Kotler.

What is marketing?

Market getting:

  •  product
  • place
  • price
  • promotion
  • personnel
  • packaging
  • physical distribution

De asemenea, s-au trecut în revistă mijloacele prin care oamenii caută informații despre produs și ne-a prezentat un model de firmă care se înscrie pe direcția ʺGândește în afara cutieiʺ.

Imagini şi recenzie  de Ioana Gînscă Botiş

Mai multe imagini aici.

Comentarii

Share