Ediția aBC#15

Distribuie articolul:
Share

Întâlnirile aBC – a Business of Creativity au început în urmă cu 2 ani într-un eveniment conex RDW, parte din seria de evenimente conexe RDW Design Go! Motivația principală a fost și este aceea de a-i susține pe antreprenorii din domeniul creativ cu informații, materiale educative și o comunitate care să îi înțeleagă.

În cei 2 ani de la prima întâlnire pilot am organizat 15 ediții de întâlniri de business creativ, au fost 35 speakeri arhitecți, designeri și specialiști care ni s-au alăturat și au împărtășit din know-how-ul lor de business, avem alături 5 parteneri în mod constant, am crescut de la 20 de oameni în 2021 audiență la o ediție pilot, la 120 de minți creative care vin lunar la Biblioteca MATER pentru a participa la întâlniri și am adunat în jurul nostru mai bine de 1000 de oameni în comunitate. Ediția din această lună este una aniversară, aBC#15 – a Business of Creativity Society are loc marţi, 16 mai 2023, de la ora 18:30 la NOD – Biblioteca MATER, pe Splaiul Unirii 160. Tema întâlnirii aniversare este FEEDBACK-ul – cum să îl primești, înțelegi și folosești, cum adaptezi (sau nu) planul de business în funcție de feedback-ul din piață, astfel încât să fie folosit în scopul creșterii business-ului creativ.

Alături de noi vor fi invitați ca speakeri profesioniştii în domeniul creaţiei: Adina Filculescu, antreprenoare şi fondatoare enRose cu un master în Administrarea Afacerilor și doctorat în antreprenoriatul feminin la nivel european // Irina Radu, arhitect de interior şi fondatoare iDecorate.ro cu un portofoliu de aproximativ 800 de proiecte // Radu Ionescu, arhitect şi inginer, CEO Cumulus, cu experiență vastă în gestionarea, planificarea și conducerea unităților de afaceri din domeniul consultanței, imobiliare și construcții.

Dacă ai deja un business în arhitectură, design interior, domenii creative sau ești practicant și vrei să o iei pe calea antreprenoriatului – fie că ești freelancer, soloprenor sau colaborator într-o echipă mai mare – atunci întâlnirile de business creativ și networking sunt pentru tine! La aBC #15 se va pune accentul pe importanţa şi rolul unui feedback, înțelegerea sa, dar şi utilizarea acestuia în scopul evoluţiei. De asemenea, împreună cu invitaţii, povestim despre adaptarea planului de business în funcţie de feedback, despre practici profesionale şi experiența lor antreprenorială.

„La aBC facem educație informală de business, pentru că pe termen lung ne dorim un mediu antreprenorial mai sănătos și mai sustenabil, credem că așa putem evolua”, afirmă Armina Popeanu, arhitect, minte creativă și fondatoarea platformei aBC în Antreprenoriat Creativ – a Business of Creativity.

Participarea la întâlnirile aBC – a Business of Creativity este gratuită, cu ajutorul partenerilor ZOISS, și NOD însă este nevoie să completezi un formular pentru a te înscrie. Mai multe detalii aici: www.antreprenoriatcreativ.ro Întâlnirile acestui an se desfășoară lunar, în fiecare a doua marți din lună, la Biblioteca MATER, pe Splaiul Unirii 160, București. Descoperă întregul calendar aici. Întâlnirea lunii mai este marți, 16.05 de la ora 18:30 la NOD Makerspace.

Despre platforma ANTREPRENORIAT CREATIV

Platforma integrată de educație antreprenorială în domenii creative – își propune să ofere informații, suport, să contribuie cu programe și să faciliteze oportunități arhitecților, designerilor și altor antreprenori din industriile creative, care au nevoie de acces la o educație antreprenorială non-formală. Armina Popeanu – arhitect și fondator ANTREPRENORIAT CREATIV, antreprenor cu peste 9ani de experiență, a fondat brandul premium de genți și pantofi Lyria – Povestea ta Pictată, studio-ul de arhitectură AArchitects și studiază business de arhitectură printr-un doctorat la Universitatea de Urbanism și Arhitectură Ion Mincu, în urma căruia își propune să creeze un model de business pentru creativi. Este, de asemenea, mentor pentru business-urile creative și crede că educația este motorul progresului, motiv pentru care sprijină cauze ce au în comun această viziune și predă la Ion Mincu.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share