Studiu de caz: Bohemian Sin

Distribuie articolul:
Share

Bohemian Sin este deja un nume bine cunoscut pe piața handmade din România. Eugenia Ghica, creatoarea brandului, ne fascinează creație după creație și munca ei este admirată de mulți creatori. De asemenea, Bohemian Sin este câștigătorul concursului Artizanul anului – ediția din 2011, organizat de Revista Atelierul. Pentru mine, Bohemian Sin este unul dintre acele branduri-model, prin creații pline de imaginație, o imagine vizuală unitară, perseverență, multă muncă (factor care nu trebuie subestimat) – toate adunate într-un stil ușor de recunoscut, un brand coeziv și produse dezirabile.

Eugenia nu doar că este talentată și creativă, dar este și foarte generoasă și astfel a acceptat propunerea mea de a îmi răspunde la o serie de întrebări pentru realizarea unui studiu de caz în marketing, pe care l-am scris având în vedere o serie de aspecte importante în dezvoltarea unui brand. Sper ca rezultatul să fie inspirațional și să vină în ajutorul celor la început de drum.

Lectură plăcută!

Comentarii
2 Comments
Share