CITEȘTI

Despre designul floral cu Adina Filculescu

Despre designul floral cu Adina Filculescu

Distribuie articolul:
Share

Pe Adina am cunoscut-o la Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs, ediţia a VI-a de la UAUIM, şi ne-a plăcut foarte mult cum a decorat spaţiul de fotografii al evenimentului. Iată mai multe detalii despre Adina si pasiunea ei pentru designul floral, pasiune materializată în business-ul enRose.

Pasiunea pentru designul floral și atracția față de aerul chic specific franțuzesc, accentuate printr-o eleganță discretă și o doză de creativitate, conturează firesc povestea enRose. De fapt, enRose e mai mult decât o poveste. E o stare, un stil, o experiență, toate acestea regăsite în conceptele de design floral și de eveniment.

Adina Filculescu, designer floral și antreprenor entuziast, povestește de unde a pornit conceptul enRose. „Că oricărei femei, mi-au plăcut dintotdeauna florile și am avut o atracție către frumos, însă florile au devenit o pasiune pentru mine de când am cunoscut o doamnă minunată care mi-a insuflat dragostea pentru ele. Am observat din primii ani de facultate o înclinație către antreprenoriat, iar faptul că am făcut un internship la o firma care la acel moment se ocupa cu decorațiuni din flori uscate m-a ajutat să mă hotărăsc pentru a-mi începe propriul business în acest domeniu.

Deși ne aflam în plină criză, am ales ca în 2012 să pun bazele acestei afaceri, după ce am testat în prealabil piața. Simțeam că pot să manageriez cu succes o echipă dedicată, în timp ce fundamentez pe piața din România un concept prea puțin exploatat la acea vreme: realizarea unui design floral real la marile evenimente, urmând tendințele internaționale. Am mers personal la cursuri internaționale, dar și locale, pentru a dobândi noțiuni pe care le consider esențiale în livrarea unui produs de excepție.”

Un alt element important țesut în jurul enRose este designul de eveniment, care presupune integrarea meticuloasă a elementelor din povestea unică a fiecăruia într-un concept inedit, personalizat. Pentru a da naștere unor ocazii speciale, enRose ia în considerare toți factorii care dau farmec unui eveniment, dar îi și depășește. Cum?  Prin creativitate și imaginație, dar ascultând și înțelegând nevoile clientului.

 “Formarea mea profesională m-a ajutat mult pe latura de organizare de eveniment, unde sunt necesare gândirea structurată, atenția distributivă, inovația, găsirea unor soluții ingenioase în situații de criză și nu numai. Lucrand impreuna cu colegii mei, am dezvoltat in timp o strategie eficienta pentru a aborda orice task care se iveste, indiferent de complexitate.  Astfel că echipa noastră nu numai că furnizează niște creații florale unice și calitative, ci este și capabilă să creeze o viziune de ansamblu și să lucreze metodic pentru a pune în practică conceptul evenimentului.”

Unul din “motoarele” echipei este bucuria pe care florile o aduc celor care le comandă, sau celor cărora le sunt dăruite cadou, pentru că ele sunt mereu surprinzătoare și versatile. Adina știe cel mai bine acest lucru: “Și astăzi mai descopăr cu uimire câte o nuanță atipică de lathyrus, hortensie sau scabiosa cu care pot face multe combinații stilistice. Dacă ceea ce faci nu este încununat de pasiune, nu poţi avea rezultate remarcabile pe termen lung.”

Ca un partener de încredere, enRose este alături de clientii săi și caută să îi cunoască cât mai bine, oferindu-le consultanță și servicii personalizate de calitate incontestabilă pentru cele mai importante evenimente din viața lor.

Designul floral marca enRose însuflețește și sensibilizează orice spațiu prin îmbinarea de forme, finisaje și nuanțe, în buchete sau aranjamente florale adaptate tuturor preferintelor. Pentru a fi mai aproape de toti cei indragostiti de flori, si a le darui un strop de prospețime și culoare în fiecare zi, florile preferate pot fi comandate direct din Online Shop – doar prin accesarea site-ului www.enrose.ro.

Comentarii

Mihaela Ion este manager cultural cu o experienţă de peste 17 ani în cadrul industriei creative şi culturale româneşti şi cu un doctorat în istorie. Pe lângă educaţia universitară dedicată istoriei artei, Mihaela s-a specializat în domeniul managementului cultural în Londra şi Paris prin bursele acordate acesteia, de către Fundaţia Gabriela Tudor şi Ministerul Culturii din Franţa. Este co-fondatoare a Revistei Atelierul (Asociaţia Atelierul de Creaţie) şi a proiectelor generate de această comunitate internaţională: "Creative Night Talks", "Noaptea albă a creatorilor şi designerilor de produs". Este evaluatoare independentă pentru diferiţi cofinanţatori publici. Curatoriază expoziţii în diferite galerii de artă şi spaţii de consum de artă, din România şi străinătate. Este International Board Member AICA (Asociaţia Internaţională a Criticilor de Artă) şi membră a departamentului de Digital Strategies a aceleiaşi asociaţii. https://mihaelaion.com/

ARTICOL RECOMANDAT

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Share